سینما عمیق نماینده انحصاری سینمای هنر و تجربه در بجنورد

گروه سینمایی هنر و تجربه چیست؟

چه فیلم‌هایی می توانند در این گروه اکران شوند؟
وظیفه گروه این است که فیلم هایی از جنس هنر و تجربه را نمایش دهند و حمایت کنند. فیلم‌هایی که ساختار فرهنگی دارند و قرار است فرهنگ‌ساز باشند در اینجا نشان داده شوند. این گروه سینمایی علاوه بر ایجاد فضایی مناسب برای نمایش فیلم های هنری و تجربی، می تواند بستر مناسبی برای رشد و بالندگی اندیشه‌های خلاق جوانان علاقمند به هنر هفتم باشد. این گروه تلاشی براي نمايش آن دسته از فيلم‌های با ارزشی است كه اکران‌شان می‌تواند جايگاه شايسته و درخور سازندگان آن‌ها را در جامعه سينمايی روشن كند و به ارتقای دانش سينمايی تماشاگران و ارتقای كيفيت هنری سينمای ايران كمك كند. +

سینمای «هنر و تجربه» به دنبال بهبود سطح کیفی سینما 
این گروه سینمایی با هدف تقویت سطح کیفی سینما و ایجاد انگیزه برای فیلمسازان جوان، برای خلق آثار سینمایی ارزشمند فعالیت خود را آغاز کرده و همانطور که از نام آن بر می‌آید آثاری را به نمایش خواهد گذاشت که از معیارهای هنری لازم برخوردار باشند.

معیار اکران فیلم ها در سینمای «هنر و تجربه» چیست؟ 
قرار نیست گروه سینمایی «هنر و تجربه» فیلم های ضعیفی را که به دلایلی مانند کم‌مخاطب‌بودن در سینمای تجاری اکران نشده اند به نمایش عمومی بگذارد. ضمن اینکه به نمایش در نیامدن یک فیلم در سینمای تجاری همیشه نمی تواند دلیلی برای بد بودن آن باشد. گاهی ممکن است اثر ارزنده یی ساخته شود که هنری و معناگرایانه بوده و به این دلیل که مخاطب عام از آن استقبال نمی کند، در سینمای تجاری اکران نشود. چنین آثاری مخاطبان خاص خود را دارند و با تشخیص شورای سیاست گذاری می توانند در سینمای «هنر و تجربه» نمایش داده شوند. 
در سینمای «هنر و تجربه» بنابر تشخیص شورای سیاست گذاری آن، فقط و فقط فیلم هایی به نمایش در خواهند که ارزش سینمایی، فرهنگی و هنری داشته باشند. 
سینمای هنر و تجربه آمده است که نوع دیگری از سینما را که به جنس فرهنگ، اندیشه و جسارت تعلق دارد، به نمایش بگذارد. +

 

سینما عمیق نماینده انحصاری سینمای هنر و تجربه در بجنورد

سینما عمیق به عنوان تنها نماینده هنر و تجربه در خراسان شمالی، با اکران هر هفته دو فیلم سینمای هنر و تجربه سعی در جذب مخاطبان سینمای غیرتجاری و هنرمندان و همچنین افزایش سطح فرهنگ شهروندان بجنورد دارد. جهت پیگیری فیلم‌های هر هفته، با مشاهده صفحه نخست سایت سینما عمیق در بخش سینمای هنر و تجربه، فیلم‌های «در حال اکران» و «در برنامه اکرا»ن فهرست شده‌اند که امکان رزرو صندلی یک هفته پیش از اکران برای کاربران وجود دارد.

کاربران محترم جهت حفظ کیفیت برنامه‌ها و ساعات اکران فیلم‌های هنر و تجربه، نظرات و دیدگاه‌های شما همواره برای ما کارساز و الهام‌بخش خواهد بود. خواهشمندیم از طریق ایمیل Cinema[at]Amigh.org و یا شماره تلفن ۳۱۰۱-۰۵۸ با ما در ارتباط باشید.