چه خوراکی‌هایی به سینما ببریم؟

شاید برای شما هم پیش آمده است؛ هنگامی که همه‌ فکر خود را بر روی فیلم مورد نظرتان در سینما متمرکز کرده‌اید صدایی مثل باز کردن بسته چیپس، شکستن تخمه، باز کردن در قوطی نوشابه یا آب میوه و برخی اوقات بوی ساندویچ، حواس‌تان را پرت کند و قسمت‌هایی از دیالوگ فیلم را از دست بدهید.

پسر جوانی می‌گوید: «معمولا عادت دارم خوراکی بسیاری را با خودم به سینما ببرم، یکبار در حین دیدن فیلم آنچنان سر وصدایی از خوردن تنقلات در سینما ایجاد کرده بودم که یکی از تماشاگران به من تذکر داد و از آن روز به بعد سعی کردم کمتر در سینما خوراکی بخورم.»

مخاطب دیگری که مدتهاست به سینما نمی‌رود، می‌گوید: «اگر کسی چیپس یا خوراکی پر سرو صدا بخورد، تمرکزم را برای دیدن فیلم از دست می‌دهم و مجبور می‌شوم به آن شخص تذکر بدهم که در گاهی موارد موجب درگیری و تشنج نیز می‌شود به همین دلیل مدت‌هاست که سینما نرفته‌ام و صبر می‌کنم تا آن فیلم وارد شبکه خانگی شود و بتوانم فیلم مورد نظرم را در خانه ببینم.»

خواهشمندیم از همراه آوردن خوراکی‌های پر سروصدا و بو دار به سینما خودداری فرمایید. در حال حاضر پاپکرن و نوشیدنی در محل سینما عرضه می‌شود و همچنین در حال تدارک تنقلاتی مناسب سینما هستیم. نظرات شما برای ما الهام‌بخش خواهند بود.